Kontakt
NEPŘIHLÁŠEN
Přihlásit se:
uživatel / e-mail:
heslo:

Jste-li spokojení s radou jiného uživatele v diskuzním fóru, poděkujte mu prostřednictvím kladného hodnocení. Do budoucna mu tím pomůžete k zaslouženým výhodám na Spotřeby.cz. Děkujeme.

Diskusní fórum | Úsporná jízda | Neutrál vs. bez plynu


Seřadit od:

vencarail
Registrován: 14.07.2015
Příspěvky: 1

Odeslat uživateli soukromou zprávu poslat zprávu
Odeslat uživateli e-mail poslat e-mail
zasláno: 31.07.2015 07:54
Zdravím, přidám taky slovo do pranice. Já osobně dojíždím se zařazenou rychlostí a to hned z několika důvodů. Jedna věc je spotřeba, další opotřebení brzdných destiček a poslední je zkušenost s automatem kde jezdit na neutrál se nedoporučuje. Důkazem je toho můj šéf který jezdil s automatem na neutrál a oprava ho vyšla na 30 tis a důvod byl dle servisu jízdou na neutrál.

šulda
Registrován: 09.06.2010
Příspěvky: 160

Odeslat uživateli soukromou zprávu poslat zprávu
zasláno: 31.07.2015 12:26
Když jedu do práce a vyřadím těsně před jedním horizontem tak se pod kopcem nerozjedu na víc jak 95km/h tachometrových a pak je hodně dlouhá rovina která se tak projede a na konci je na tacho 85km/h, brzdy se tam nemusí vůbec použít a spotřeba je tak sakra nižší než sjet dolu bez plynu kdy to ještě přibrzdí a vejpůl sjezdu už je třeba jet až na konec roviny pod plynem. Ne vždy se totiž musí při neutrálu používat brzdy Mrk Takže ta kombinace neutrál + bez plynu vychází nejúsporněji když se využívá s rozumem podle povahy terénu. Osobně na neutrál jezdím nerad kvůli bezpečnosti ale na spotřebu sem si to vyzkoušel na známých trasách Mrk

<< předchozí  1 2 3 ... 14 15 16



Nový příspěvek

© 2007 - 2024 Float.cz + IThub.cz