Jste-li spokojení s radou jiného uživatele v diskuzním fóru, poděkujte mu prostřednictvím kladného hodnocení. Do budoucna mu tím pomůžete k zaslouženým výhodám na Spotřeby.cz. Děkujeme.
Diskusní fórum | Úsporná jízda | Neutrál vs. bez plynu
al.zavoral Registrován: 06.02.2013 Příspěvky: 5 poslat zprávu poslat e-mail | zasláno: 17.10.2013 17:01 |
juhůůů , ono to sem sice moc nesedne , ale jen tak pro odlehčení a trochen humoru, jakej jsem objevil návod.. :D :D :D http://dusan.pc-slany.cz/autoskola/autoskola-helpka-2.htm | |
sindelar Registrován: 24.10.2012 Příspěvky: 1 poslat zprávu | zasláno: 21.10.2013 16:45 |
u karburatoru urcite vyrazovat a nechat volnobeh, u vstrikovani se rika, ze se uplne uzavren privod paliva, neni to az tak uplne pravda, motor musi byt mazan(ikdyz ukazuje nulu) nejen olejem ale i palivem hlavne kvuli ventilum, takze je uplne jedno jestli vyrazovat nebo jet z kopce s kvaltem(dle meho dlouhodobeho zkouseni) | |
Havlicek.Lukas Registrován: 15.01.2010 Příspěvky: 117 poslat zprávu poslat e-mail | zasláno: 21.10.2013 17:26 |
mazat ventily palivem? a vyfukovy ventil mazes jakym palivem kdyz uz to jsou vlastne jen horke spaliny ?? tak proc se delaji tvrzene sedla ventilu ?? aby ...... | |
Karel007 Registrován: 27.02.2012 Příspěvky: 2 poslat zprávu poslat e-mail | zasláno: 31.10.2014 21:54 |
Zdravím.....plně souhlasím s příspěvkem od Ilema. Taky už mám za svou řidičskou kariéru "možná 10-ti násobek obvodu rovníku" odježděno, takže nejsem žádné "řidičské embryo" - prosím, neberte někdo osobně. Zajímavé je hlavně to, že stejnou vzdálenost se stejným profilem dokáži zajet průměrně více jak o litr méně než moje manželka . Takže je to o stylu jízdy a plného využívání setrvačných hmot auta. Je fakt, že mám nafťáka, u kterého se mnohem víc dá využívat "brzdového účinku" motoru, jelikož mám dvouhmotový setrvačník, musím toto vzít v potaz a nebrzdit motorem až k volnoběžným otáčkám...to by se mi asi finančně nevyplatilo, ale konkrétně u diesla mám docela potvrzeno, že nějaké "táhlé" rozjíždění až po cestovní rychlost je docela nálož na spotřebu. Moje zkušenost je co nejvíce využít krouťaku motoru (a nafťák bere docela doost od spodu do max. 2500ot.) a prostě to tam co nejrychleji "naknedlíkovat" až do nejvyššího rychlostního stupně odpovídajícímu aktuální rychlosti. Toť mé osobní zkušenosti ověřené jízdou. Jen pro doplnění....jízda Praha - Břeclav cca 250 km NE PO DÁLNICI!!! při 90% dodržování předepsaných rychlostí spotřeba 4,4l/100km...doba jízdy asi 3,5 hod..... auto 2,0dCi ...chiptuning | |
Karel007 Registrován: 27.02.2012 Příspěvky: 2 poslat zprávu poslat e-mail | zasláno: 31.10.2014 22:03 |
sindelar napsal: u karburatoru urcite vyrazovat a nechat volnobeh, u vstrikovani se rika, ze se uplne uzavren privod paliva, neni to az tak uplne pravda, motor musi byt mazan(ikdyz ukazuje nulu) nejen olejem ale i palivem hlavne kvuli ventilum, takze je uplne jedno jestli vyrazovat nebo jet z kopce s kvaltem(dle meho dlouhodobeho zkouseni) Toto se doporučovalo hlavně u dvoudobých zážehových motorů, jelikož do paliva se přidával motorový olej, který měl za úkol mazat motor a při sjíždění táhlých kopců při zavřeném karburátoru volnoběžný systém nedokázal plně mazat motor, bylo potřeba kvůli zadřítí motoru občas přidat rozumně plyn a tím vlastně namazat motor a i částečně schladit. u čtyřdobých motorů to nemá žádný význam, jelikož mají olejovou vanu s jeho neustálým nuceným mazáním motoru. | |
šulda Registrován: 09.06.2010 Příspěvky: 160 poslat zprávu | zasláno: 02.11.2014 09:51 |
Karel007 napsal: než moje manželka.................."naknedlíkovat" Jen potvrdím jak manželku tak knedlíky Stejnou trasu zajedu za sakra míň a sakra rychlejc To táhlý rozjíždění není pro auto ani spotřebu dobrý | |
corsair Registrován: 13.08.2014 Příspěvky: 3 poslat zprávu poslat e-mail | zasláno: 09.11.2014 21:41 |
na karburatorovom voze aj na inekcii je LEPSIE vyradovat do neutralu. Z jedneho dovodu - na neutrali ti to dojde dalej. Osobna skusenost, FABIA II 1.6 16V spotreba podla technicaku 7,9l/100km, moja spotreba (rychlost do 80km/h) 4,6l/100km | |
šulda Registrován: 09.06.2010 Příspěvky: 160 poslat zprávu | zasláno: 12.11.2014 12:31 |
corsair napsal: LEPSIE Máš na to patent Vítězové Economy Run to kombinují, jen je potřeba to umět. | |
Poslední diskuse
24.01. | tuningrob | Nová verze Spotřeby.cz - náz… | |
06.01. | Falkon | Nová verze Spotřeby.cz - náz… | |
06.01. | ddsver | Nová verze Spotřeby.cz - náz… | |
06.01. | Wyder | Nová verze Spotřeby.cz - náz… | |
07.12. | Kico85 | Spotřeby 3 - veřejná zkušebn… | |
04.09. | Sestbit | Nejde pridat CS | |
23.08. | tuningrob | Nejde pridat CS | |
22.08. | Wyder | Nevypočítavá pruměr Golfu | |
16.08. | Wyder | Nevypočítavá pruměr Golfu | |
20.07. | Zdenek | Nevypočítavá pruměr Golfu |
vstoupit do fóra